miercuri, 8 iunie 2011

FURTUNA PE MARE.


O fusta-n pliuri mov-deschis imi imbratiseaza spontan talia. Bucle pufoase de-un rosu-aprins imi acopera neglijent umerii, contrastand cu verdele incapatanat al ochilor. Nisipul proaspat de mai imi incurca pasii spre tine, in timp ce valurile-mi murdaresc pielea cu sperante. Am ramas pe loc, desculta, cu doua brate goale intinse-n aer. Pete turcoaz de oja-mi acopera bataturile inimii. Azi e furtuna pe mare. Imi plimb sufletul palid intr-o barca veche de pescar. Privesc cum totul se leagana-n juru-mi si prind din zbor cateva scoici uscate. Cuvinte mult cunoscute imi napadesc fortat mintea-n care am adormit deja. Aici, ma invart entuziasta-n jurul lumii si fotografiez prezentul vulgar. Maine, n-a mai ramas nimic de povestit..
Pescuieste-ma!

2 comentarii:

Frunze