duminică, 20 mai 2012

Contempleaza-ma.


Ne prinde rasaritul pe drum. Si ce facem noi? Inchidem ochii. Punch si Soare. Frunze. Ploaie.  Am mancat impreuna briose udate de ploaie. Nu ma citi cu voce tare. Mereu  lipsesc cateva pagini cand e vorba de povesti, iti spun..  Am facut deja cunostinta in metrou. Poimaine e mainele dupa maine. Noi am fost si azi si maine peste tot. Am asteptat tramvaiul intr-o statie unde era noapte. Am ajuns noi inaintea lui si tramvaiul inca n-a venit. Abstract. Daca inchizi ochii te trezesti din nou in gara aia cu rucsacu-n spate si cu mine-n buzunar. Iti cautam cheile.. Mainile tale-n parul meu. Mainile mele te cauta. Cand m-am trezit alergam pe malul lacului. Despre trecut. Trebuie sa-l sun si sa il intreb daca ma imbratiseaza diseara. Adorm in timp ce il astept si ne trezim din nou atunci. Toamna. Au trecut aproape atatia ani de cand fericirea dansa cu mine pe o strada. Au trecut foarte putine zile de cand am dansat din nou cu ea in acelasi loc. E despre mine, nu trebuie sa afli. Sa ne intelegem:  tu nu cunosti decat prezentul. E trecutul meu cel aruncat in povestile astea. Uneori merg in vizita si alteori gasesc usa deschisa. Rareori ma lasa sa intru si atunci devin nerabdatoare. Nu stiu ce ar trebui sa fac in primul rand si fac altceva. Cred ca mereu am confundat sentimentele astea. Pentru tine. Mi-a fost dor de tine inca o data. 
Idei. 
Completeaz-ma.

Un comentariu:

Frunze