joi, 8 aprilie 2010

Mi e frig..


Nu e corect, nu e.. nu e.. Nimic nu e . Nimeni nu e aici, langa mine. Doar lacrimile ce abunda peste sufletul meu sfasiat. Am ajuns la staduiul in care nu mai intreb "de ce?", pentru ca simt limita, si chiar daca ar exista un raspuns, nu l as putea duce indiferent de continut. Eu ti am spus tot ce simt, tu nici macar nu te ai deranjat sa ma crezi. Nici macar atat.. Ma asteptam la orice, dar nu la asta. Ocupatia ta de baza e bataia de joc fata de persoane care chiar tin la tine. Cu toate astea, stiu ca tu niciodata n ai sa fii atat de singur cum sunt eu acum. Si nici macar nu mi am batut joc.. Nu e corect, firar! Nu ti pasa deloc..

9 comentarii:

  1. true..... am trecut tot textul prin mine...

    RăspundețiȘtergere
  2. multe lucruri nu ni se par corecte in drumul nostru... indiferenta celuilalt ne doare... sa ne amintim mereu ca noi sa nu facem altora la fel ! Hristos a inviat ! El este mereu langa noi si ne aduce lumina in gand !

    RăspundețiȘtergere
  3. Am citit de 2 ori...frumos:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Pacat ca nu ii pasa...exact prin asta trec si eu acum si stiu cat de mult doare...ai grija de tine!

    P.S.:ai primit o raza de primavara de la mine...detalii pe blog,la postarea "Sunshine"

    RăspundețiȘtergere
  5. ... un mic premiu te asteapta la mine pe blog.

    RăspundețiȘtergere

Frunze