duminică, 9 mai 2010

..Rum or Whisky?


Anul asta:
-intr o dimineata am sa merg la gara, iau trenul, ajung la Brasov, beau o cafea si ma intorc. dada!
-am sa mai trec si pe la scoala, totusi.
-in Septembrie, o sa fiu foarte fericita . dada!
-in August, o sa ma uit la tine intr-un album cu poze vechi. doar amintiri..
-o sa cant la tobe mult mult;
-si la chitara, si promit sa continui sa scriu versuri.
-n o sa mai pierd vremea cu prostii, cum am facut o de multe ori pana acum :D
-am sa zambesc mult mult, oricand, oriunde.
-si am sa rad de orice.
-promit ca mai incerc o tunsoare noau, cel mult. da, poate fi vorba si de o tunsoare la 0, dar ce conteaza.. apoi las parul sa creasca, pentru ca

Anul viitor:
-pe 1 mai merg in vama, si trebuie sa port coc:->
-sigur ma inscriu si la cursurile alea de actorie :-?
-poate plec in turneu cu noua mea formatie :D
-nu, nu o sa mai vin acolo ca sa te vad. stai linistit..
-de ziua mea, poate ma intorc la Cluj. adica in Septembrie. daca nu, voi bea singura lapte cu cafea dimineata, pe malul unui lac, intr o barca. sau poate nu chiar singura.
-si o sa zambesc. dada. pentru mine si pentru tine. tu probabil n o sa mai ai timp pentru..
-in Decembrie, ai sa vezi toate astea adunate intr-o fotografie :)
-promit!

3 comentarii:

Frunze