vineri, 24 septembrie 2010

Sting - Until.

In noaptea asta m-ai imbratisat printr-o simpla melodie.. Am dor nebun de foc de tabara, in mijlocul nisipului, asezata pe jos langa sezlong. Sa fie noapte, o Toamna de Septembrie in care nu ploua, doar sa bata vantul si pe fundal sa danseze cuvintele de atunci, tot aceleasi, poate doar putin schimbate de trecerea timpului.. Picior peste picior, al meu peste al tau.. iar mainile-ti scapa cu putere peste trupul meu mic. Degetele-ti dorm ascunse-n parul meu rosu aprins, ochii'ti asculta cu atentie la zambetul meu multumit.. Inca un dor nebun de toate astea, un dor nebun pentru tine si jumatate din dorul asta nebun pentru mine, la fel cum imparteam o ceasca medie cu vin fiert, in bataia fericita a vantului.. De la tine. Mi-am lipit inima de a ta.


Tu ti-ai aprins tigara din nou si te plimbi pe strada de dimineata pana seara. Te grabesti sa bei o cafea singur pentru ca a inceput sa ploua. Sa ploua, sa ploua tare in timp ce eu astept nerabdatoare la semafor culoarea verde. Sa-mi fi uitat umbrela acasa de data asta, ca sa nu am motiv sa-ti refuz ajutorul? Sa treci pe langa mine si sa ma recunosti doar dupa parfum, te-ai opri ca sa ma tii strans de mana? Cantam tare si oamenii aplauda. Am imbatranit oare, de cand nu ne-am mai uitat la ceas?
Tu, atat mi-e dor sa te privesc!

4 comentarii:

  1. Cu totii vrem sa revedem persoana iubita sau fosta persoana care odata ne-a iubit, si oricat de mult ne-ar fi ranit, tot am vrea s-o revedem...

    Foarte frumos scris:* Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  2. Intr-adevar, oricat sau orice, oricand.. 8->

    Multumesc Bella. >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Cate amintiri imi trezesc aceste vorbe.
    Ma bucur ca ti-am gasit blogul!

    RăspundețiȘtergere
  4. ma bucur sa aud asta>:D<
    sper doar ca majoritatea amintirilor sa fie placute..

    RăspundețiȘtergere

Frunze