miercuri, 25 august 2010

Fara de sens'

In raport cu sufletul meu tu esti Tu, doar tu ramai TU si eu sunt la fel ca la inceput.. Visez in prostie, astept in liniste si te chem in gand. Tu imi raspunzi stand nemiscat, poate doar o privire-ti scapa frustrata, pe ici-colo.. Te miri si tu, ma mir si eu cu tine in fata unui sentiment frumos ce nu simte lipsa cuvintelor.. Acum il accept ca atare, nu mai caut explicatiile pe care ai refuzat sa le dai. Asa erai tu, asa am devenit si eu. Cateodata, ma bucur de tine in singuratate si e o placere pe care refuz sa mi-o refuz.. Daca dauneaza grav sanatatii sau mai bine spus sanatatii altora, regret sincer, insa cuvintele-mi raman aceleasi si tot pe tine simt ca te iubesc.. Se poate sa pierd ceva, se poate sa nu castig nimic altceva, dar vreau sa-mi pastrez sufletul pentru noi..

Un comentariu:

Frunze