sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Pentru tine si pentru ce nu mai sunt eu, cand tu lipsesti..

Pentru ca nu trece secunda din minut pe ora, nici zi din saptamana pe luna in care sa nu fi Tu acolo, prezent in fiecare gand ce mi trece prin minte.. Pentru ca singurul Tu ai fost acolo cand aveam cea mai mare nevoie de asta, desi nu banuiai si nici nu am indraznit sa ti spun.. Pentru ca astept trista sa treaca fiecare zi ramasa pana sa te revad.. Pentru ca mereu cand mi se intampla un lucru bun, din reflex, scot telefonul ca sa te sun si sa ti povestesc, dar apoi imi amintesc ca tu nu stii nimic si poate m ai considera deplasata.. Pentru ca azi, cand vedeam ca te simti rau mi ai fi placut sa am curajul de te intreba ce s a intamplat.. Pentru ca mereu cand ne intalnim sunt prea multi oameni in jurul nostru, si nu ti pot adresa cuvintele tie.. Pentru ca ai aparut in viata mea asa, pur si simplu, vara trecuta, si nici nu ma gandeam ca ai sa mi transmiti ceva mai mult decat enervare acuta.. Pentru ca ieri am trecut pe strada unde m ai imbratisat pentru prima data fiindca plangeam, si am simtit nevoia de a fi Tu acolo din nou, ca sa ma tii de mana.. Pentru ca tot mai des iti aud numele si tresar.. Pentru ca am mintit cand am spus ca sunt cu un El, ce nici macar nu exista, eu l am inventat ca sa pacalesc aparentele.. Pentru ca mi ar placea uneori sa pot sa ti trimit un mesaj ca sa aflu ce mai faci.. Pentru ca atunci cand lipsesti, sunt nelinistita, imi vine sa plang si vreau sa nu mai stau nici eu acolo.. Pentru ca atunci cand ajung intr un loc si esti prezent, un zambet tamp mi se intipareste automat pe fata.. Pentru ca odata am spus ''te iubesc'' unei persoane care nu a meritat.. Pentru ca stiu cum viata mea s a oprit aici, acum, fara tine.. Pentru ca daca maine merg undeva, vreau sa vii neaparat si tu.. Pentru ca atunci cand va fi ziua ta, as vrea sa ti daruiesc o imbratisare.. Pentru ca nu mi ceri mie ajutorul, cand ai nevoie de el.. Pentru ca nu mai reusesti sa ma privesti doar pe mine cum o faceai candva, din cauza ca speriata de atatea, m am uitat urat la tine.. Pentru ca sunt disperata asteptand sa mi dai un semn, oricare, dar stiind ca nu ai face asta.. Pentru ca ma uit deseori la pozele tale si nu ai crede asta.. Pentru ca imi doresc foarte mult sa ma vezi pe mine,asa cum sunt.. Pentru ca daca e seara si mi se face frig, mi ar placea sa ma incalzeasca haina ta .. Pentru ca tot ceea ce fac se pare ca poarta amprenta ta.. Pentru toate astea si pentru ca te iubesc mult, mai mult decat iubesc orice altceva.. Pentru toate astea, regret ca n am avut curajul sa ti spun tot ce simt pentru tine.. Acum pare deja tarziu, iar gandul ca n o sa afli asta vreodata ma omoara putin cate putin, pe zi ce trece.

5 comentarii:

  1. ...si pentru ca nu esti singura care resimte astfel de trairi, pot spune ca...din nefericire...te inteleg de minune :( daca asa a ingaduit Dumnezeu sa fie, atunci cu siguranta exista un rost in toate astea. nimic nu este intamplator, trebuie sa avem curajul si credinta ca intr-o zi vom intelege de ce...

    aici doar o mica dovada a gandurilor mele:

    cine esti tu de pentru tine plang
    cine esti tu de te aud cantand
    cine esti tu un Y - grec alintat
    cine esti tu un zambet lin curat

    cine esti tu de-mi fura inima
    cine esti tu de esti atat de rea
    ca pana si atunci cand ochii-mi intalnesti
    te uiti nepasatoare, mirata te uimesti

    cum de am indraznit sa-ti scriu aceste randuri
    atat de pline de misterioase ganduri
    pe care inca poate nici nu le intelegi
    sau le-ntelegi prea bine dar prea departe esti

    cine esti tu durerea in taina sa-mi alini
    cine esti tu lumina din ai tai ochi divini
    cine esti tu speranta cand am cazut sa-mi dai
    cine esti tu de-n palma sufletul meu il ai

    cine esti tu raspunde-mi doar odata
    cine esti tu fiinta de peste lumea toata
    cine esti tu copil de portelan
    cine esti tu fetiza de margean

    si pentru ce motiv inca tot mai citesti
    fara-ncetare ale mele versuri reci
    citesti si nu-ntelegi de ce eu ti le scriu
    le-nsir fara sfarsit si printr-un suflet viu

    insetat de viata, de iubire, de al tau zambet lin
    care ma face-adesea-n taina sa suspin
    punandu-mi intrebari si cautand raspunsuri
    ce parca nu mai vin, tot nu mai vin...

    vor trece poate anii, iar intr-o zi mai lina
    adevarat vei plange, vei redeveni senina
    cand vei ajunge oare in taina sa-ntelegi
    de ce iti scriu acuma aceste versuri reci

    cine esti tu de nu ma mai opresc
    cine esti tu acum sa iti vorbesc
    cine esti tu iepurasul meu zglobiu
    cine esti tu, cine esti tu, cine esti tu...

    X.Vibe The Blog - "cine esti tu"

    RăspundețiȘtergere
  2. lucrurile care nu sunt spune pur si simplu nu sunt.
    deci spune-le.
    uita trecutul. uita teama.
    actioneaza fara sa iti fie teama de ce va fi.

    dar actioneaza intelept.
    da-i link-ul catre blogul tau.
    intreaba-l cum i se pare.
    descoase-l.
    daca te intreaba despre cine este vorba intreaba-l: tu cine crezi? si nu ii da tu raspunsul.
    lasa-l sa ghiceasca.

    si foarte important: nu il coplesi.
    chiar daca in tine este o niagara de sentimente gandeste-te ca un om neantrenat cu cascada ar fi zdrobit de suvoi.

    love is to great to waste it in fear!

    RăspundețiȘtergere
  3. daca vrea sa vada asta .. o sa o vada !
    oricum frumoase , randuri ..

    RăspundețiȘtergere
  4. S-a intamplat sa citesc postul tau cu o melodie pe fundal si mi s-a parut genial,nu neaparat din cauza melodiei..dar oricum iti las un link daca vrei avea placerea sa o asculti.

    http://www.trilulilu.ro/Bryiu/66c356893f4b25

    Undeva acolo probabil si tu stai cu speranta ca el simte macar jumate din ceea ce simti tu.Poate ii esti prezenta in fiecare clipire,iar el nu isi gaseste curajul sa o recunoasca nici macar fata de el.Asa ca nu ai nimic de pierdut spunandu-i.Mult noroc.

    RăspundețiȘtergere

Frunze