sâmbătă, 14 noiembrie 2009

Inca mai caut unele cuvinte..


Uite noaptea asta , de exemplu..Parca obositor de enervanta in absentza ta, parca prea..intr un fel.
Nici nu stiu de ce am venit, cand continuarea era deja evidenta. Aveam sa zac aruncata pe canapeaua asta impersonala, cu ei in jurul meu. Ei care, euforic, arunca fara oprire cu imbratisari fericite, indemnati de alcoolul obsedant . Tintesc fara voie sentimentele reprimate ale unora, si atat. In tacere, te am chemat sa ti spun ca...da, intr un mod sufocant de inexplicabil mi e dor de tine. Acum, linistea s a asezat comod pe locul liber de langa mine, si chiar cred ca, din nu stiu ce motiv misterios, mi te indeparteaza intentionat. Fumul de tigara imi mangaia pielea insistent, pe ritmul acelor acorduri seducator de sinistre..Nici nu ai cum sa ma auzi. Stiu, e o naivitate stupida din partea mea sa fac asta, dar pentru ca esti Tu am ales sa ti las sufletul meu , fara s-o vrei macar. Prefer sa fac asta, decat sa mi uit corpul cuiva ce l asteapta oponent dorintei mele..
Uite noaptea asta..Vreau sa plec, sa parasesc pentru moment atmosfera teribil de inabusitoare a noptilor abandonante in care m ai aruncat. Te strig si iar nu ma auzi, pentru ca a inceput sa danseze printre frunze, vantul..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Frunze